17 July 2010

~ Dugaan ~




Dugaan demi dugaan yg dtg..seperti ombak yg memukul hati kerdilku..lepas satu, dtg satu lg..naik pening aku dibuatnyer..aku sendiri dah x t'daya nak hadapi sumer nie..aku dah letih..& yg buat aku FRUST ialah biler aku lihat diri aku yg lemah nie..huh!! aku mmg benci ngan keadaan nie.. :(

Bukan mudah untuk aku meniti saat-saat itu. Pedih dan sengsara seumpama bisa yang menjalar dan marasuk di segenap urat-urat aku. Disaat itu, perasaan aku terdetik. Sampai bilakah harus aku hadapi kenyataan ini? Aku rasa sudah tiba masanya untuk aku menutup pintu hatiku. Aku nak pad lock pintu gerbang hatiku yang kerdil ini. Bukan niat untuk melarikan diri. Tapi aku rasa itulah jalan yang terbaik untuk ketika ini. Bukan untuk selama-lamanya.

Tapi untuk certain time yang aku tak sure sampai bila. Why aku buat cam tu???..... Sebab aku ada target dan matlamat yang perlu aku capai. Aku nak 111% tumpuan. Aku ingin melakar impian aku supaya ia menjadi lukisan kenyataan....

0 comments:

Post a Comment