18 July 2010

~ Angah Dah Kawin ~


Pd 1 Mei 2010 yg lalu, adik aku c angah (Noramzaiza) telah selamat jd wife pd Mohd Faizal..tahniah dr along & moga bahagia ke akhir hayat..amin..huh! tinggal r kami 3 beradik bersama ma & abah..pas jer kawen, dorang duk kuantan..memandangkn msg² keja sana..oleh sbb ini 1st time family aku wat majlis besaran camni, kira agak kelam kabut jgk r..hehe!aku sendiri pas settle majlis tuh DEMAM lg..tp for my luvly adik, along sanggup jer.. =)

Alhamdulillah..majlis b'jalan lancar w'pun ader sikit² yg sangkut tp masih x ganggu p'jalanan majlis nie..b'mula majlis akad nikah di Masjid Geliga, pastu diikuti ngn majlis sanding..mmg cumil r pasangan nie 2 org.. =) sama cantik sama padan..kira nyer agak ramai sedara mara yg sampai..ader yg aku x kenal pun time nie bleh aku tegur sapa lagi..mana tau kan, utk majlis aku 1 ari nanti.. *ader ke?? biler tgk air muka ma ngn abah, aku tahu dorg lega coz majlis nie selamat dilaksanakan..


Utk angah & pezal, layari r rumahtangga nie ngn sebaik mungkin..moga bahagia sentiasa ader dlm perhubungan kalian..n dimurahkn rezeki ngn baby² yg comey & cute..Insyaallah..

p/s: nanti aku dpt title MAK LONG??? dah tua rasa nyer =)





0 comments:

Post a Comment