19 July 2010

~ Besh Fren Aku ~

Korang sumer mesti ader kawan kan?? tak kesah r nak panggil aper pun..kawan, teman, sahabat..tp tuh sumer menunjukkan 1 mende jer..org yg bleh kita kongsi masalah + citer problem + ader biler kita perlu..dl masa skolah, biler baik ngan seseorg, pegi mana pun ngn dia jer..sampai kekadang gado ngn kawan lain..takut sgt bestfren kita 'dirampas..' haha! biler da masuk skolah menengah, lg r pandai pilih kawan..pilih yg comey, yg jd perhatian cikgu, berkawan ngn yg 'terkenal'..aku pun tak terkecuali.. *wink

Masa blaja dl, aku aktif ngn sport..kira org penting r klu bab sukan nih..huiisshh! bangga tuh.. yiipppiiee!! masa tuh jgk aku close sgt ngn 2 org member nie..farah & zieta..dorg nie takde r aktif sgt ngan sukan..so aku pun tak tahu cane kami bleh se'CLOSE' gni..mana jer kami b'3..kekadang jer r ilang sorg..biasa nyer aku r tuh..pasal bz sukan..2 bestfren aku nie cerdik..aku nie pulak takde r seterror dorg..hehe! *sedar diri aku nie =)

Skang nie cuma farah jer yg dah b'keluarga..dah ader baby sorg & coming soon aku x tau biler due..si zieta pulak skang d Tawau, Sabah jadi cikgu..jauh btul bwk diri member aku nie..kami dah jarang jumpa..cuma sms ngn FB jer yg jadi penghubung kami..hope hubungan nie kekal sampai akhir hayat..

p/s: tetiba teringat kat 2 org nie..nanti aku upload pic kami di zaman 'giler2 remaja' dl.. =)

0 comments:

Post a Comment