02 January 2011

~ Selamat Datang 2011 ~


Semalam dah b'mula lembaran baru bg thn 2011..hurm, aper pulak azam utk thn baru nie yer..hahaha! yg lama dah t'tunai ke lum? tambah pulak yg baru..kompem t'kejar2 nyer nak settle aper yg diazamkn tuh..pd aku senang jer..x yah wat azam..rasa nak wat, aku redah jer..klu duk b'azam2 nie, mmg aku x wat.. (",)

Aku rasa dh agak lama x menulis di blog nie..ngan keja sokmo..pulak tuh, dekat2 nak tutup thn 2010 lepas, mcm2 insiden dah b'laku..ngn cc adik aku dipecah masuk oleh org x brape sendik, ngn majlis kawen sepupu2 aku..tambah ngan keja di opis yg mana lum settle..lg wat aku xde masa langsung ngadap blog..mujur x b'sawang lg kan?? hahahahahahha!

Dah masuk thn 2011 nie, maka usia aku pun dah b'tambah lg 1 angka..haha! tp xpe, lambat lg nak jangkau 31thn tuh (pujuk ati sendiri)..so ader byk mende yg ader dlm pikiran aku nie..pape, nanti aku kongsi ngn korang dlm blog aku nie =)

* selamat thn baru!!! (^__^) \m/

0 comments:

Post a Comment