24 January 2011

~ Akhir Bulan Dah.. ~

Sedar x sedar, dah nak abis bulan Januari utk thn 2011 nie..huiisshh..cepat sungguh masa b'lalu pegi..rasa nyer baru jer masuk tahun baru..nanti bln Feb, opismate aku akan tamatkn zaman bujang nyer..sape lg klu bkn si kecik molek Azie ngan pasangan nyer adik si Aini..majlis dorg 5hb nanti..insyaallah klu xde urusan aku akan smpai.. =)

Masuk bulan Feb nie, nampak cam keja kat plant b'tambah..ngan keja yg sedia ader pun lum settle lg..xpe lh, at least anak2 buah aku ader job dorg nak wat..ader OT utk dorg..hurm, aku pun leh join skali..keja kat opis skang nie aku duk try ingat balik utk wat sistem..huhu! aku sudah nyanyuk!!! x ingat dah aper yg aku blaja dl..hehe!! aku malas nak mintak tlg org..klu bleh wat sendiri, lagi aku suka..go! nora go!! chaiyok! :p

Nampak nyer operasi mencari keja lain masih lagi diteruskn..makin lama aku dah xleh sabar kat tempat keja skang..sumer dah campur aduk..ramai org nak tlg 'siapkan' keja aku..so watpe lg aku tunggu..amiklh klu nak sgt keja aku skang nie..harap2 ader rezeki aku kat tempat lain..Insyaallah..nanti aku continue lg..nak wat keja sikit :p

2 comments:

Tiq said...

kalau dh dpt keja baru jgn la luper bgtau kite..hehehe good luck wok..all the best..uhuk uhuk dh nak masuk bulan feb..blum dpt keja baru lagi...huwaaaaaaaaaaaa

amzaliena80 said...

xpe..sabar..nanti ader r rezeki kat tempat lain..tunggu..

Post a Comment