19 November 2010

~ Bowling Time ~








12hb Nov (Jumaat), geng2 sobena telah serang U-Bowl MesraMall utk abiskan masa yg ader ngan friendly match bowling sesama sendiri..aku pun join gak n also as a A.J.K I'm be proud biler hampir 45 org join utk game nie..majoriti yg seseblm nie payah nak join pape acara yg comp wat pun turut serta..so kira orait r tuh kan??? ^__^

game start kul 9.00 mlm..aku duk dlm team 2, sama ngan syed, kamil, latif & kemboja (kerulliza)..macam2 ragam sepanjang game nie..memandangkn aku mmg close ngan team aku, so mmg fun time main..pecah perut duk gelak kat mana2 yg terlepas bola, masuk longkang & mcm2 lg..abis 3 game, aku lead utk team aku..huahuhuahua! 110 + 121 + 140 points..hehe! see da leg maaa..

abis game, aku join budak2 nie lepak makan dl..mmg aku pun lapar giler time tuh..settle mkn, aku balik then kena tahan di polis kat road block dpn umah aku tuh..mmg byk songeh jer abg polis tuh..nak ngorat kabor jer lah..nie malu2 kambing!! hahahahahahah!

2 comments:

Tiq said...

alaaaaa tak aci arr HQ tok ajok..

amzaliena80 said...

hehe! ini jer yg mampu main..bajet pun ciput jer awok..kena ejas sendiri :(

Post a Comment