17 September 2010

~ Raya 2010 ~


Ari nie dah masuk raya ke-8..sekejap jer tau2 dah seminggu kita beraya..tahun nie jgk, buat kali pertama jg kami beraya ngn ahli keluarga baru..sape lg klu bkn faizal..my adik ipar..tahun nie family aku nyer tema kaler coklat..ala2 buah koko gtu..hehe! lengkap sumer kaler sama..kecuali si angah ngn husband dia jer lain..kaler biru..

Cam tahun2 yg lepas, thn nie aku cam biasa wat jgk sikit biskut raya..sekadar utk wat makan adik2..thn nie sempat lh wat tart nenas yg ma suka ngat tuh ngn biskut semprit
kegemaran adik bongsu aku..pastu ader r lg yg lain2 aku ngn angah kerjakan..hehe! smpi yg hangus pun ader..tuh semesti nyer kerja si angah..haha! xpe..cuba lg pasni yer angah??












Kebetulan raya thn nie Mok G aku wat aqiqah utk anak pompuan dia time raya ke-2..ngn sumer ader kecuali along syahrul & family ngn angah & husband jer..mmg nak runtuh umah To'ki aku nie..aku ke k.trg jumpa sedara mara belah ma petang raya ke-2 tuh..tuk ma pun ader sekali..huhu! dah ler jammed start Rhu Muda tuh..yg sejam lebih terus melarat berjam2..menci!!! raya ke-3 aku da start demam sampai ari nie..huhu! x suka!!



Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin.. =)

0 comments:

Post a Comment