24 September 2010

~ Bz..dan terus Bz.. ~

Huh! klu tgk pada tajuk tuh, mmg nampak sgt ler aku nie tgh bz..hahahah! a'ah, wanita bekerja lah katakan.. :p tp klu diikutkan mmg bz pun..sblm nie bz ngn pose + raya..kat opis ngn report yg x penah nak abis..skang nie pulak aku tengah nak handle satu event yg member² beri kepercayaan bahawa aku n da geng bley wat..wat aper tuh yer???

Reunion SiS1 spm'97..huhu! tgk pd tajuk pun da wat aku seram..byk mende yg nak kena aku pikir..lgpun bukan mudah utk kumpulkan balik sumer kengkawan yg dah berterabur di serata alam malaysia nie..so skang aku da wat team A.J.K utk aku agih²kan keja sblm langsung nyer pd bln 12 nie..Insyaallah, klu xde aral melintang nie sumer dpt kami realisasikan seada yg boleh..skang jgk aku ngn organizer x penah jauh dr aku..yer r, kot ader tetiba idea dtg, mau x gelabah aku nak menulis..dah ler aku pulak jenis xleh klu x main tulis terus..nyanyuk + luper..lalalalalalala!

Nie adalah team AJK utk reunion nie..dtg dr aliran berbeza..aku + anor wakil kelas sains, ayie dr kelas prinsip akaun, suhaili + shaka dr kelas ekonomi asas, elpey + shila geng dr kelas perdagangan..huh! skali tgk 1 malaysia punyer team da..haha! =)




















*kengkawan ajk..jgn mare k..aku curik korang punyer pic.. *wink!

2 comments:

Tiq said...

memang..pelupe !! hhehehe

amzaliena80 said...

awok..huhu! dop baik tau.. :p

Post a Comment