19 September 2010

~ Kehilangan ~


Sehari sebelum umat islam menyambut hari lebaran, aku & kengkawan batch '97 sis1 ngn sis2 dikejutkan dgn berita kematian sahabat baik, Suria Wardah yg telah kembali ke rahmatullah akibat virus air kencing tikus..huh! macam mimpi..arwah nie aku start kenal masa darjah 6..time tuh kami berkumpul di SK Sri Kmn pasal ader kem UPSR..arwah nie geng2 ngn Lina Saphira (sis2)..

Dari awal aku kenal arwah, dia sorg yg mudah mesra w'pun baru jer kenal..arwah nie suka sgt senyum..tuh yg bley wat aku rapat..dr aper yg aku dpt tau, arwah koma di KMC selepas 9 ari demam..ari last arwah dah bernafas ngan bantuan mesin..x dapat aku bygkn cane..Arwah pegi dgn tinggalkn sorg anak pompuan yg masih kecil..moga suami arwah tabah utk hadapi nie sumer..yer lh, bkn senang utk tima kehilangan insan yg tersayang..lebih2 lg di saat anak masih kecil n memerlukan kasih syg seorg ibu..

Buat arwah suria, moga tenang dirimu di sana..aku tau Tuhan lebih sygkan kau..tima kasih atas persahabatan yg pernah kita lalui..w'pun ia sekejap ianya tetap kenangan manis utk di kenang..moga dirimu di temptkn bersama golongan org2 yg beriman..amin.. Al-Fatihah....



1 comments:

mizz.jul said...

innalillah..i miss her..

Post a Comment