17 March 2012

~ Team Building ~











2hb ~ 4hb March yg lalu, aku & geng2 opis serta kilang ke Impiana Resort di Cherating utk team building..kami b'kampung ramai2 kat sana..mmg hepi! xyah pk bab keja utk 3 ari tuh..haha! tuh pun bos aku yg ckp, "kita ke sana utk seronok2..jgn sebut hal keja.." *lebih krg camtu lh.. :) so ari jumaat (pagi) kitaorg b'tolak ngn bas..chehh!! aku kira paling dekat ngn resort tuh pun naik bas..x panas seat tuh, dah smpi..

Sepanjang di sana, kami lebih byk xtvt b'kumpulan..aku kumpulan 7 n satu2 nyer ahli pompuan tunggal..kira "puteri bongsu" r nie..hik! hik! aku 1 group ngn aji, ayahngah, en. haizal, abe, wan serata, rosdi razak, afiq maintenance, sairul, fakri, pok muda, afzanizam, faizal, md noor n pak uyub..huh! hebat tuh bleh ingat team aku.. :p kira mmg sporting r group aku nie..n group lain pun sama..msg2 cuba wat yg terbaik utk kump dorg..

Selain dr xtvt b'kumpulan nie, xtvt paling best ialah makan..pas mkn, makan..x abis ngn makan..smpi nak termuntah pun ader..haha! pasal terlalu byk makanan yg ader kat cafe tuh..training nie jgk turut "disertai" oleh geng2 KL..kira 3 ari tuh mmg time utk kenal staf Kmn n jgk HQ nyer staf..




Aku sebilik ngn Kak Chah..kira orait r..balik jer xtvt mlm, terus tdo..tp itu Kak Chah r..utk aku, time tuh d gunakan utk gayut ngn sms..yer lh rindu punyer pasal.. *wink! aper2 pun training yg nie mmg best..sbb bleh wat msg2 yg sblm nie agak payah utk b'gaul, tetiba jd ringan mulut, bleh keja 1 group..pas abis training tuh aku xtau r..hope ader perubahan..n yg penting aku ENJOY!!!

# aku upload sikit2 pic yg ader :)
















0 comments:

Post a Comment