27 March 2012

~ Kuantan Medical Centre ~


Sabtu malam (24 March) aku akhir nyer serah diri ke KMC..dah tak larat utk terus sakit..terus demam..lgpun family aku, hubby aku ngan kawan2 aku kat opis x penah putus bg nasihat suruh refer pakar..akhir nyer....

keputusan test darah ngn x-ray, tunjuk aku ader sikit sinus (resdung)..so tuh antara punca selsema aku x penah kurang..aku maybe kena wat operate utk bhgn pipi ngan dlm idung lepas aku wat ct-scan semlm (26 March)..sbb sumer dah bengkak..tp masih lg duk pk..nak wat @ tak..@ juz makan ubat jer dl..utk test drh pulak, doc cakap sel darah putih aku byk drpd biasa jumlah nyer..pulak tuh ader jangkitan kuman sikit..semlm doc amik skali lg darah nie..n aku x tau lg keputusan yg terbaru..pasrah..

ari nie 3rd day aku kat sini..td aku wat ultrasound kat perut..report x dapat lg..tp satu jer yg doc India tuh bgtau aku..aku ader sakit batu karang..cuma aku x berani nak tanya, serius ke x..biarlh dulu..nantilh dah ader report baru aku nak tanya sumer tuh..wat masa skang aku mampu utk pendam rasa..tp pape aku kena kuat utk tau aper sajer yg kuar dr mulut doc..sbb aku tau, aku tetap ader family, ader si dia yg terlalu amik berat tentang aku & ader kwn2 yg sentiasa bg semangat utk tgk aku sihat cam biasa..aku stop dl..aku sambung besok pulak..ntah aper pulak dr doc..go along go!! :D


* rasa mamai mkn ubat td..wat aku nk tdo..niteeee..

0 comments:

Post a Comment