14 February 2012

~ Aku Demam Lagi ~

Ari nie aku mc lagi..demam melarat..gara2 minum watermelon ais..huahua! xcited sgt nak minum..hurrmmm..amik ko nyah..lasum demam + batuk2..suara pun ala2 Ella gtu.. :D harap x lepas nak wat konsert jer..klu x, mmg dah xleh cari makan r kak Ella kita nie..kan? (perasan gitu!!) semlm aku dah g klinik..then Doc kasi aku mc ari nie sehari..huhu! bosan tul duk umah jer..gado ngan si Mia jer r :)

Alhamdulillah, petang td demam dah krg..tinggal batuk jer lg..Insyaallah besok lusa ok r tuh..aku xmau wat org susah ati..lgpun biler mc nie wat keja aku menimbun..aku bukan nyer jenis rajin..hahahahah! pengakuan ikhlas tuan empunyer diri ok! :D my tunang n my fren x abis2 ngan nasihat minta makan ubat..yerrrr..yerrrr..org makan nie :p rasa nyer malam nie mata aku akan direhatkn seawal mungkin..maybe kul 11..maybe kul 11.30..besok dah nak g keja..xleh duk umah lama2..hehe!

wat my tunang, besok 1 ari lg awak nak abiskan kursus kawen tuh pa..Insyaallah yg terbaik menanti kita di masa depan..lg 7 bulan our wedding day..Insyaallah pa :) will be continue later..tido dl r..niteeee :)

# mamai makan ubat batuk ngan selsema..

0 comments:

Post a Comment