11 January 2012

~ Demam Lagi ~

Masuk ari nie dah seminggu lebih aku demam + batuk + selsema..n semalam wat kali ke 2 aku g klinik..yg 1st aku g klinik panel (tak jadi pape) & semlm aku g klinik panel abah aku..Alhamdulillah aku beransur sembuh dah..panas badan & selsema dah makin kurang..tinggal batuk jer lg..doc pulak suspect aku demam denggi..huhu! mintak d jauhkan ngan sakit tuh..

Biler demam2 camni mulalah aku nie payah nak tdo..time org lena tdo, aku duk membilang sampai ke brape juta ntah..time org g keja, aku pulak layan tdo..n aku tau, si dia kat sana pun susah ati biler tau aku demam camni..selalu tepon, selalu sms utk tau keadaan aku..mekasih B :) rasa nyer aku nak beransur tdo lah..sendi2 masih lagi rasa sakit nyer..majlis dah makin dekat..harap2 aku sempat sembuh sebelum majlis pertunangan nanti..Insyaallah :)

# aku rasa doc tuh silap suspect tuh..aaiisshh!! wat takut aku jer ;)


2 comments:

baby boo said...

sy lak ngah batuk skunk, tgh musim kan?

amzaliena80 said...

maybe pasal musim demam skang..byk minum air masak tau! :) #bhgn menasihatkn org mmg pandai..hehe!

Post a Comment