22 February 2011

~ Training MPC ~


Ari ahad ngn isnin lepas (20 & 21 Feb), aku ngn geng2 aku d hantar company utk pi ke training anjuran MPC (Malaysia Productivity Corporation) yg diadakan di Sumai Hotel, K.Trg..kitaorg gerak seawal pagi jam 6pg..n berenti kejap d Marang utk breakfast..memandangkn pegi ngan 'no mood', aku xde lh laju sgt time drive tuh..so kitaorg smpi lewat r jgk..dlm kul 9.30pg..

utk 1st day training nie, En. Eddie abiskn awal..dlm kul 4.30ptg..hahaha! point abis awal, katanyer aku nmpk sgt letih + ngantuk..tp mmg pun..pasal kami jer yg paling jauh..lain2 area dekat tuh jer..training nie campur antara swasta + gov..biler check in, sumer pengsan atas katil memasing..memandangkn hotel nyer 'like' apartment (complete dapur + ruang tamu + bilik tdo 2 + bilik air 2), mmg aku tdo n bgn time maghrib..haisshh!!! biler mlm kami pakat kuar cari makan..ish3x! x abis ngan lapar..hehe! aku pun x ingt aper nama tempat kitaorg makan tuh..tp ok r jgk makanan nyer.. :D dah settle terus balik hotel n lepak2 lyn tv pastu tdo..zzzZZzzzzz..zzzzZZz..

2nd day, kami sambung balik training nie..ader grouping..campur2 ngn gov..ader sesi bentang keja kump nie..kira not bad r..coz sumer sporting..pastu x abis2 ngan makan..kul 10pg + lunch + minum petang..kitaorg check out kul 2 ptg..n training tamat kul 5 ptg pas settle isi form penilaian utk MPC..terus ke keta gerak balik..kami berenti pun coz singgah d Kelulut utk beli keropok..aku selamat smpi d umah dlm kul 8 mlm..siap mandi, terus tido pasal kepala aku dah start fening..be continue =)

2 comments:

Tiq said...

awokkkkkkkkkk..tido ajewwwwww.. hik hikk

amzaliena80 said...

kat sini bkn tdo ajer...makannnnnnnnnn 24.5 hrs! huahuahua!

Post a Comment