12 February 2011

~ Minggu Ke-2 ~

Abis dah minggu ke-2 utk bulan Feb nie..kejap jer masa berlalu..tau2 jer dah nak abis sebulan..huhu! dlm minggu nie jugak adalah sikit2 yg jadi kat aku..hurm...sumer tuh dugaan..

ari ahad time aku gerak balik dr k.trg, (tgk tokwan aku masuk spital) keta aku dgn jaya nyer jahanam kat Kijal (duit jugak tuh!!)..haaiisshh!! nape lh time gni ko nak sakit wahai BGR xxx..so dgn tidak rela nyer aku damparkan 'baby' aku tuh kat workshop utk 3 ari..

Minggu nie jugak aku pulun wat report prod + closing sales utk bulan lepas punyer..rasa nak muntah dah nengok sumer tuh..bosan tahap cipan!! (agak2 korang kenal x cipan??) dah ler ader lh pulak yg nyibuk nak suruh layan keja dia..ooiitt! ko ingat aku nie xde keja lain ke selain layan ko? *aku marah nie..marah tau! ahaks!!

Masuk minggu ke-3 nie aku x tau lh mende pulak jadi..yg pasti 15hb cuti!! (itu jer yg aku ingat) haha! bleh rest kat umah..tido lama..bangun lewat..cet!! byk cantik muka..huhu!

* be continue..adios!

0 comments:

Post a Comment