24 May 2012

~ Sembang Kosong ~

Dah lama aku tak ngadap wall nie..tempat aku conteng2..tempat aku luah segala rasa..gembira..sedih..lucu..tertekan..terkilan..sumer kat cni..tp lately aku "busy" ckit..sibuk menyelesaikan keadaan yg tak di jangka..keadaan aper?? nanti sampai masa aku kongsi ;) di tempat keja pun camtu lh ngan job yg masih lg tak putus2 dtg..Alhamdulillah..rezeki utk sumer staf..moga Tuhan murahkan rezeki kami lg..amin~~


Aper eyh nak citer kali nie..ahhhaaaaa! last week aku ke KMC (umah ke 18 aku..hak! hak! hak!) aku wat follow up ngn Doc Shuhaimi..dtg seawal kul 10pg (awal ler tuh kunun! :p) register dulu then tunggu turn utk amik darah..punyer lh payah nak cari urat..sampai naik lebam..huhu! after solat jumaat baru dapat result..and biler dh jumpa Doc, cam biasa result yg aku dpt selalu jer wat aku down..sel darah putih aku byk lg..& tetap ader jangkitan kuman :( Doc ader cakap, dia juz bg ubat utk 2 minggu jer..then if tak ok jgk, dia mintak aku warded balik..utk aper??? aku tak nak..bosannnnnnnnnn!! nanti kesian insan2 kesayangan aku kat kemaman tuh utk dtg jenguk + jaga + ziarah + susah ati utk aku..pd yg tak peduli tuh tak apalah..belum masa dia sakit..stop pasal sakit! 


Last week jgk kilang aku ader wat majlis solat hajat & bacaan yassin..Alhamdulillah majlis berjalan ngn baik walaupun ader selingan yg krg enak time makan..biasa lh ader yg jenis tak ingat "org belakang" biler dh makan tuh..tp aku "seronok" memerhatikan satu keadaan waktu tuh..memang tenang ati aku biler perhatikan "situasi" tuh..doa aku moga ianya kekal begitu..Insyaallah :) Utk makan malam tuh disediakan oleh Haji Md Noor kita lh spt biasa & makanan nyer mmg sedap..kenyang aku utk malam tuh..hehe! (makan kan?? :)


Besok spt biasa aku akan ke kilang..ader keja yg menanti aku utk siapkan..lgpun utk sebelah ptg nyer, ader game badminton anjuran EPIC n aku kena ader kat sana utk jadi supporter..hehe! biasa lh aku kan klu bab sukan nie..tp cane pun keadaan aku kena ader besok..Insyaallah hope team SOI menang..sbb yg lain byk "sangkut" tgh jalan..hehe!
Nanti aku sambung balik..terasa dahaga lh pulak..ok?? daaaaaaaaaa!!


# sebut pasal sukan, tgh sakit pun aku bleh bertukar jadi sihat..zaman skolah lah..hak! hak!

0 comments:

Post a Comment