16 July 2011

~ Lama Menghilang ~

salam sumer blogger...waahhhhhhh!! mmg lama giler x update kat blog nie..hehe! maklum jer lh, layan ke keja..kuar gelap..balik umah pun gelap..matahari jarang nampak :D selama beberapa bulan x meng"update" blog, pelbagai kisah, peristiwa berlaku dlm kehidupan aku..sumer silih berganti..hepi..sedih..duka..lucu..kenangan..sumer bercampur baur..nanti lh aku story satu persatu..

bab keja semakin bertambah..seminggu 2 kali akan ader meeting production..huhu! mau jer lari dr tuh sumer..tp payah..memandangkan aku dept production..hahahah! nak tak nak layan r jgk..di pikir positif, itu adalah tanggungjawab..amanah..kena lh jgk lakukan..pikir negatif, "aku nak RESIGN!!" :D

nanti aku continue ngan story2 yg aku peram selama beberapa bulan nie.. =)

0 comments:

Post a Comment